امروز صبح خیلی راحت از خواب شدم. براساس چالش سحرخیزی، دیشب تونستم خیلی سریع برم تو رخت‌خواب و امروز سحرخیزی رو تجربه کنم. تجربه بسیار عالی و ناب که دیگه حاضر نیستم از دستش بدم. امروز نماز صبح‌م رو خوندم هر چند هنوز اراده‌ای برای دنبال‌کردنش به صورت جدی ندارم. احتمالا به زودی یه چالش جدید برای نماز خوندم راه‌بندازم. 

پ.ن: عکس برای تاریخ ۳آذر ۹۵ و شهر بابلسر است. :)

اما فهرست کارهای امروز:

  1. پهن کردن لباس‌ها
  2. خرید نان و درست کردن صبحانه
  3. درست کردن ناهار
  4. کار روی پروژه عسل
    1. اصلاح کردن متن درگاه پرداخت در محل
    2. پیدا کردن راه حل برای خریدهای بالای 500 ت
    3. اضافه کردن تصاویر دیگر ظرف های عسل به سایت
    4. اضافه کردن درگاه پیامک به سایت
    5. اضافه کردن دانشنامه به منوی سایت
  5. کار روی پروژه po
    1.  ترجمه بخش مدیریت
    2. دریافت درگاه پرداخت زرین پال
    3. تحلیل فرآیند سفارش تا تسویه حساب
    4. پیدا کردن راه‌حل برای اضافه کردن درگاه پرداخت
    5. شروع طراحی پوسته بوت‌استرپ

نتیجه عملکرد امروز:

به خاطر سرمای هوا نتونستم برم سرکار. این شد که کار تو خونه ادامه دادم. صبح خوبی داشتم و سر برنامه بیدار شدم. برنامه رژیمم یک‌م ضعیف شده اما دوست دارم ادامه‌ش بدم. اما دیگه حاضرنیستم هر روز برم وزن کشی. 

خدا رو شکر کار پروژه عسل به خوبی پیش رفت و دیگه آماده تحویله. پروژه po امروز کار تحلیل سورسش تموم شد و تازه فهمیدم چه سورس ناقص و سختی داره. خدا بخیر کند اما مطمئنام که از عهده‌ش می‌تونم بربیام. فردا دوباره کار شروع می‌کنم.

دو سه تا چالش جدید باید بذارم. چالش نماز خوندن و چالش xx. هرچند زوده ولی چالش ها کارشون خوب دارن انجام میدن.

وضعیت حال و روز امروز:

  • وضعیت مالی: نابسامان
  • وضعیت روحی: متوسط
  • وضعیت رمانتیک: خوب
  • وضعیت شغلی: خوب
  • وضعیت اعتقادی: ضعیف
  • وضعیت سبک زندگی: خوب