خودشناسی از نگاه یک میانسال

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ بنولوژیست
چالش نگارش ترجمه قرآن کریم

چالش نگارش ترجمه قرآن کریم

از قدیم گفتن مهریه رو کی داده و کی گرفته! اما وقتی مهریه ورای مادیات باشه دادن و گرفتن‌ش اشکال که نداره خیلی هم خوبه! مهریه را همسر بنده از ۳ سال پیش، بر گردن‌م نهاد! و امروز گردن‌م باریک‌تر از مو! البته مهریه م سرکار خانم، از بس عجیب بود، تقریبا همه اقوام از تعجب کف کرده‌بودن! ۱ جلد کتاب کلام‌الله‌مجید + ۳۱۳ سکه بهار + ۱۳۶۴ شاخه گل‌مریم + نگارش کامل ترجمه قرآن به رسم‌الخط آقا داماد! این شد که برای امسال، چالش نگارش ترجمه قرآن کریم برنامه‌ریزی کردم و خوشبختانه امروز سومین روزش رو با موفقیت انجام دادم.

زمان شروع چالش: فروردین ۱۳۹۶
قوانین چالش:
  • نگارش روزانه دو صفحه از ترجمه قرآن کریم
  • در زمان اجرای چالش کلیه نمازهای یومیه باید خوانده شود.
  • نگارش صبح ها بعد از نماز صبح صورت پذیرد.

پ.ن۱: تصویر پست تزیینی است.
پ.ن۲: خیلی وقت بود که دیگه احساس نمی کردم به دین و مذهب تعلق خاطر دارم! اما تو این ۳روز حال و اوضاع‌م با روزهای دیگه متفاوت شده است.
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۰۹ ۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
بنولوژیست
چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ بنولوژیست
ای کاش یک نویسنده بودم

ای کاش یک نویسنده بودم

نوشتن و نویسندگی، از مهمترین چالش‌های تمام دوران زندگی بوده و هست. البته با شروع زندگی متاهلی و دغدغه‌های که زندگی مشترک به‌همراه میاورد، از چالش به آرزو تبدیل شده است. اما هنوز هم دوست دارم بنویسم. البته آنقدر نویسنده نیستم که دنبال نوشتن کتاب رمان و داستان باشم و آنقدر دانشمند نیستم که بخواهم از یافته‌هام و علوم جدید برای کاسبان علم قلم بزنم! اما به اندازه کافی عاشق تالیف و گردآوری هستم که بتونم یک کتاب با نثر ساده و بدون پیچیدگی‌های مرسوم با کمک منابع و اندکی هم از تجربیات کسب شده بنویسم.

ادامه مطلب...
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۱۳ ۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
بنولوژیست